Gå til indholdet
Facebook Linkedin
  • Forside
  • Medlemmer
  • Bliv medlem
  • Bestyrelse
  • Kalender
  • Nyheder
  • Kontakt
Menu
  • Forside
  • Medlemmer
  • Bliv medlem
  • Bestyrelse
  • Kalender
  • Nyheder
  • Kontakt

Generalforsamling 2022 holdes 16. marts

Dragør Erhverv holder Ordinær Generalforsamling den 16. marts kl. 19.00 på Dragør Strandhotel

 

Tilmelding er nødvendig og foregår pr. mail til: kontakt@dragoer-erhverv.dk. Ved tilmelding bedes angive, om man deltager i spisningen med en eller to personer.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes skriftligt til formanden (rasmus@dragoer-erhverv.dk) senest 8 dage før generalforsamlingen jf. vedtægterne §5.

Dagsorden for generalforsamlingen følger foreningens vedtægter, som kan læses her: Dragør Erhvervs vedtægter.

Dagsorden for generalforsamlingen i henhold til vedtægternes §10:

Valg af dirigent

Formandens beretning

Fremlæggelse af årsrapport og budget

Vedtagelse af kontingent for det i pkt. 3 fremlagte budget

Indkomne forslag

Valg af bestyrelsesmedlemmer

Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer der hver sidder for en 2-årig periode. I lige år afgår 4 medlemmer og i ulige år afgår 3 medlemmer af bestyrelsen.

På valg til bestyrelse:

Charlotte Mathiassen (ønsker ikke genvalg)

John Flindt (ønsker ikke genvalg)

Malin Lindeblad Kadijevic (ønsker ikke genvalg)

Søren Schwensen (ønsker genvalg)

Rasmus Gundelund Nielsen (ønsker genvalg)

Claus Dehn-Christoffersen (ønsker genvalg)

Helle Hende (ønsker genvalg)

Det skal tilstræbes, at mindst et medlem skal repræsentere henholdsvis detailhandel, produktion og servicefag/konsulent virksomhed.

Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen

Valg af revisor

Valg af revisorsuppleant

Eventuelt

Dragør Erhverv  ·  c/o Grønbech  ·  A.P. Møllers Allé 9B  ·  2791 Dragør  ·  CVR-nummer 34639795
Medlemskommunikation, web og PR: Grønbech