Generalforsamling 2022 holdes 16. marts
Dragør Erhverv holder Ordinær Generalforsamling den 16. marts kl. 19.00 på Dragør Strandhotel
Tilmelding er nødvendig og foregår pr. mail til: kontakt@dragoer-erhverv.dk. Ved tilmelding bedes angive, om man deltager i spisningen med en eller to personer.
Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes skriftligt til formanden (rasmus@dragoer-erhverv.dk) senest 8 dage før generalforsamlingen jf. vedtægterne §5.
Dagsorden for generalforsamlingen følger foreningens vedtægter, som kan læses her: Dragør Erhvervs vedtægter.
Dagsorden for generalforsamlingen i henhold til vedtægternes §10:
Valg af dirigent
Formandens beretning
Fremlæggelse af årsrapport og budget
Vedtagelse af kontingent for det i pkt. 3 fremlagte budget
Indkomne forslag
Valg af bestyrelsesmedlemmer
Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer der hver sidder for en 2-årig periode. I lige år afgår 4 medlemmer og i ulige år afgår 3 medlemmer af bestyrelsen.
På valg til bestyrelse:
Charlotte Mathiassen (ønsker ikke genvalg)
John Flindt (ønsker ikke genvalg)
Malin Lindeblad Kadijevic (ønsker ikke genvalg)
Søren Schwensen (ønsker genvalg)
Rasmus Gundelund Nielsen (ønsker genvalg)
Claus Dehn-Christoffersen (ønsker genvalg)
Helle Hende (ønsker genvalg)
Det skal tilstræbes, at mindst et medlem skal repræsentere henholdsvis detailhandel, produktion og servicefag/konsulent virksomhed.
Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
Valg af revisor
Valg af revisorsuppleant
Eventuelt