Ordinær generalforsamling i Dragør Erhverv 2018

Dragør Erhverv inviterer medlemmer til ordinær generalforsamling den 21. marts 2018 kl. 19.30 hos Café Dragør Sejlklub.

Cafe_dragoer_sejlklub

Før generalforsamlingen byder Dragør Erhverv kl. 18.30 på biksemad, håndbajere og et letforståeligt oplæg om, hvad EU’s nye persondataforordning betyder for små og mellemstore virksomheder.

Tilmelding er nødvendig og foregår pr. mail til: kontakt@dragoer-erhverv.dk. Ved tilmelding bedes angive, om man deltager i spisningen med en eller to personer.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes skriftligt til formanden senest 8 dage før generalforsamlingen jf. vedtægterne §5. Dagsorden for generalforsamlingen følger foreningens vedtægter, som kan læses ved at trykke på følgende link – Dragør Erhvervs vedtægter.

Dagsorden for generalforsamlingen i henhold til vedtægternes §10:

  1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Fremlæggelse af årsrapport og budget
  4. Vedtagelse af kontingent for det i pkt. 3 fremlagte budget
  5. Indkomne forslag
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer der hver sidder for en 2-årig periode. I lige år afgår 4 medlemmer og i ulige år afgår 3 medlemmer af bestyrelsen.
    På valg til bestyrelse:
    Susanne Lindø Grønbech
    John Flindt
    Egon Strøbæk
    Søren Schwensen
    Det skal tilstræbes, at mindst et medlem skal repræsentere henholdsvis detailhandel, produktion og servicefag/konsulent virksomhed
  7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  8. Valg af revisor
  9. Valg af revisorsuppleant
  10. Eventuelt