Ordinær generalforsamling i Dragør Erhverv

Ordinær generalforsamling i Dragør Erhverv

Dragør Erhverv inviterer medlemmer til ordinær generalforsamling den 12. marts 2015 kl. 18.00 på Dragør Fort, Prins Knuds Dæmning 2, Dragør.

I forbindelse med generalforsamlingen byder Dragør Erhverv også på to-retters menu og Dragør Revyens 90-års jubilæum – billetter til revyen tildeles efter først til mølle-princippet. Læs mere om Dragør Revy

Tilmelding er nødvendig og foregår pr. mail til: kontakt@dragoer-erhverv.dk. Ved tilmelding bedes angive, om man ønsker at deltage i revyen, og om man deltager med en eller to personer.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes skriftligt til formanden senest 8 dage før generalforsamlingen jf. vedtægterne §5. Dagsorden for generalforsamlingen følger foreningens vedtægter, som kan læses ved at trykke på følgende link – Dragør Erhvervs vedtægter

Dagsorden for generalforsamlingen i henhold til vedtægternes §10:

1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Fremlæggelse af årsrapport og budget
4. Vedtagelse af kontingent for det i pkt. 3 fremlagte budget
5. Indkomne forslag
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer
Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer der hver sidder for en 2-årig periode. I lige år afgår 4 medlemmer og i ulige år afgår 3 medlemmer af bestyrelsen.
På valg til bestyrelse:
Rasmus Nielsen (modtager genvalg)
Thomas Andersen (modtager genvalg)
Dorit Aalbæk (modtager ikke genvalg)
Det skal tilstræbes, at mindst et medlem skal repræsentere henholdsvis detailhandel, produktion og servicefag/konsulent virksomhed
7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
8. Valg af revisor
9. Valg af revisorsuppleant
10. Eventuelt