Ordinær generalforsamling i Dragør Erhverv

Ordinær generalforsamling i Dragør Erhverv 2016

Dragør Erhverv inviterer medlemmer til ordinær generalforsamling den 17. marts 2016 kl. 18.00 på Dragør Fort, Prins Knuds Dæmning 2, Dragør.

I forbindelse med generalforsamlingen byder Dragør Erhverv også på to-retters menu og Dragør Revyens 2016-forestilling – billetter til revyen tildeles efter først til mølle-princippet. Læs mere om Dragør Revy

Tilmelding er nødvendig og foregår pr. mail til: kontakt@dragoer-erhverv.dk. Ved tilmelding bedes angive, om man ønsker at deltage i revyen, og om man deltager med en eller to personer.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes skriftligt til formanden senest 8 dage før generalforsamlingen jf. vedtægterne §5. Dagsorden for generalforsamlingen følger foreningens vedtægter, som kan læses ved at trykke på følgende link – Dragør Erhvervs vedtægter.

Dagsorden for generalforsamlingen i henhold til vedtægternes §10:

1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Fremlæggelse af årsrapport og budget
4. Vedtagelse af kontingent for det i pkt. 3 fremlagte budget
5. Indkomne forslag
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer
Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer der hver sidder for en 2-årig periode. I lige år afgår 4 medlemmer og i ulige år afgår 3 medlemmer af bestyrelsen.
På valg til bestyrelse:
Susanne Lindø Grønbech (modtager genvalg)
John Flindt (modtager genvalg)
Egon Strøbæk (modtager genvalg)
Søren Schwensen (modtager genvalg)
Det skal tilstræbes, at mindst et medlem skal repræsentere henholdsvis detailhandel, produktion og servicefag/konsulent virksomhed
7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
8. Valg af revisor
9. Valg af revisorsuppleant
10. Eventuelt